Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
سخت افزار

مشخصات فنی Galaxy A52 5G اعلام شد

این گوشی علاوه بر قیمت مقرون به صرفه گواهی IP67 نیز دارد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بدون شک گوشی‌های سری A سامسونگ تاکنون عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشته‌اند. همچنین، غول کره‌ای توجه زیادی به دستگاه‌های جدید خود داشته و همچنان آن‌ها را به جدیدترین فناوری‌های روز مجهز می‌کند. در تازه‌ترین اطلاعات لو رفته از Galaxy A52 5G مشخص شد این گوشی از گواهی IP67 بهره می‌برد که باعث می‌شود در برابر اثرات گرد و غبار و آب مصون بماند.

کاربری به اسم Evan Blass اخیراً رندر جدیدی از Galaxy A52 5G به اشتراک گذاشته است که نشان می‌دهد این گوشی در زمان عرضه به گواهی IP67 مجهز خواهد بود. اگر به یاد داشته باشید، آخرین باری که چنین چیزی را در گوشی‌های سری A دیده بودیم به سال 2017 برمی‌گردد. در آن زمان دو گوشی Galaxy A5 و Galaxy A7 با گواهی IP68 به بازار عرضه شدند. همچنین، در خبرهای گذشته هم شاهد لو رفتن رندرهای گوشی Galaxy A32 5G بودیم.

مشخصات فنی Galaxy A52 5G

تصویر لو رفته از Galaxy A52 5G که به قابلیت ضد آب بودن آن اشاره دارد!
تصویر لو رفته از Galaxy A52 5G که به قابلیت ضد آب بودن آن اشاره دارد!

با این حال، گفته می‌شود گوشی Galaxy A52 5G از گواهی IP67 (یک درجه پایین‌تر) بهره می‌برد که باز هم در نوع خود برای یک گوشی میان رده گزینۀ عالی محسوب می‌شود. در سوی دیگر، بر اساس اطلاعات موجود Galaxy A72 5G نیز از همین گواهی بهره می‌برد اما قیمت آن بالاتر خواهد بود.

علاوه بر این، مقاومت در برابر آب تنها ویژگی موجود در Galaxy A52 5G و A72 5G نیست. این دو گوشی قرار است به نمایشگر AMOLED در کنار نرخ بروزرسانی 120 هرتز مجهز شوند. همچنین، اطلاعات بیشتر نشان می‌دهد A52 5G قرار است با پردازندۀ Snapdragon 750G، دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی و باتری 4500 میلی آمپر ساعت به همراه شارژر سریع 25 وات عرضه شود. از سوی دیگر، گوشی Galaxy A72 5G از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی در کنار نمایشگر بزرگ‌تر 6.7 اینچی بهره می‌برد.

لازم به ذکر است که گوشی A52 5G همراه با A72 5G ماه آینده در چهار طرح رنگی مشکی، سفید، بنفش و آبی در دسترس خواهند بود. در رابطه با قیمت و سایر جزئیات این دو محصول هنوز چیزی مشخص نشده، اما با توجه به مشخصات فنی این دو گوشی می‌توان انتظار قیمت مناسبی را برای محصولات جدید و میان ردۀ سامسونگ داشته باشیم.

منبع
Wccftech

سهیل حسینی

گیمر، علاقه مند به تکنولوژی و بازی های ویدئویی

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all دیدگاه
دکمه بازگشت به بالا